به مناسبت دهه کرامت برگزار شد

مسابقه دو صحرا نوردی در شهرستان جاسک 



یکدوره مسابقه دو صحرا نوردی به مناسبت دهه کرامت در شهرستان جاسک برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، به همت شورای اسلامی و دهیاری روستای گروک وروستای سرخ کوه بخش مرکزی جاسک به مناسبت دهه کرامت یک دوره مسابقه دو صحرا نوردی به مسافت دو کیلو متر و با شرکت پنجاه نفر از روستاهای بخش مرکزی ولیردف و روستاهای شهرستان سیریک به میزبانی روستای گروک بخش مرکزی برگزار شد و به نفرات برتر عباس سلیمانی از  گزی ، فیصل دادی زاده ازسیکویی و ابراهیم بهادر از پازرد هم جوایز نقدی اهدا شد.
مراسم اختتامیه و اهدا جوایز این مسابقه با حضور  مهرانی فرماندار جاسک ،  نیکویی جانشین سپاه بسیج ، رئیس اداره ورزش وجوانان، رئیس شورای بخش مرکزی ، رئیس منابع طبیعی رئیس تربیت بدنی بسیج ، میری پور رئیس تامین اجتماعی ، رئیس هیات بازی های بومی و محلی، رئیس شورای اسلامی گروک، دهیار و شورای روستای سرخ کوه ومتمدین بزرگان بخش مرکزی برگزار شد .
در این مراسم  مهرانی فرماندار جاسک ضمن تبریک دهه کرامت  در خصوص اهمیت و نقش ورزش در سلامتی و نشاط شادابی جامعه مطالبی بیان کرد و گفت : برگزاری این مسابقات به منظور ایجاد نشاط اجتماعی کار بسیار خوبی است. رئیس شورای ورزش شهرستان جاسک افزود: کار های خوبی در ورزش روستاهای بخش مرکزی ولیردف با حمایت دولت سیزدهم و استاندار ، نماینده  شرق استان در مجلس در حال انجام است و یقینا فرمانداری و ادارت شهرستان از ورزش جاسک حمایت خواهند کرد.
وی بیان داشت: استعداد های خوبی در ورزش روستاهای شهرستان جاسک وجود دارد. نسل جوانان نیاز به ورزش شادابی و نشاط دارد و باید بستر ورزش ونیز شادابی و نشاط اجتماعی را در روستاها فراهم کنیم .
فرماندار جاسک در پایان  از متولیان و مسئولین برگزاری و افراد شرکت کننده و شورا و دهیاری روستا های گروک و سرخ کوه ونیز حامیان مالی و اسپانسر ها تقدیر تشکر کرد.
در ادامه نیکویی جانشین ناحیه مقاومت بسیج جاسک از مسئولین برگزاری و حامیان مالی این مسابقه تشکر کرد و گفت : بسیج برنامه های مهم ورزشی در سطح روستاهای  جاسک برای شادابی و نشاط اجتماعی دارد 
و در اکثر روستاهای شهرستان بسیج در ایام تابستان فصل اوقات فراغت پایگاه های اوقات فراغت دایر خواهد کرد. 
محمد بهروجه ، طاهر رئیسی ، یوسف شهیدی ، درویش شهیدی ، ایوب بویر ، علی رئیسی ، امیر قیصر زاده ، عامر بهروجه ، یوسفی و پیاپ  دهیار و شورای اسلامی روستای گروک و سرخ کوه در امر برگزاری این مسابقه زحمات زیادی کشیدند که جای  تقدیر و تشکردارد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها